Alla inlägg den 26 november 2009

Av Lisa - 26 november 2009 23:21

Fick ett samtal idag som gjorde ont i hjärtat. Jag inser att jag är lycklig över att "bara" ha borrelia. Tänker på dig min vän och finns för dig alltid närhelst du behöver. Jag är bara ett samtal bort. Du vet vem du är. Varma tröste- och styrkekramar till dig!


Jag har själv inte mått så bra idag heller. Har mer ont, är mer yr och kroppen är förfärligt trött och slut.

Jag har gått två korta hundpromenader idag och det är precis bara vad jag orkar med. Var fram på ICA och postade paket och fick en varm kram av min vän L's man. De har skickat stöttande ord under mina veckor i Tyskland så det värmde.

Dagens mående
37.8 i feber
Huvudvärk
Lite lätt illamående (säkert nya medicinen)
Krig i vänster ben och mest nere i foten. Hettar och sticker.
Svullen i fingrarna och domningar i vänster hand + lite lätt i höger också nu.
Ont ont i ryggen
Knakar och brakar i lederna i benen
Trött så infernaliskt trött

Natti natti
Lisa

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards