Alla inlägg den 19 november 2009

Av Lisa - 19 november 2009 17:49

Inatt har jag sovit uruselt igen. Var uppe och rantade vid 3-tiden och sen strax före 5 var det kört att sova mer. Inte är det fullmåne heller som jag kan skylla på. Flört

Igår kväll när jag la mig så började det sticka och ha sig i benen och i armarna. Konstig känsla.
Imorse var det lugn och ro igen i kroppen.
Kom lite senare imorse till kliniken (8.55) men var ändå först av svenskarna. Hann handla och gå hem med varorna innan R var klar. Vi hade bestämt att luncha ihop idag eftersom hon åiker hem imorgon och jag har samtal med Dr Klemann när vi har paus mellan behandlingarna. Jag fick vänta en stund på R när hon var inne hos Klemann och då började det hända saker i mina ben och fötter. En brännande känsla och som om där var "myrornas krig" inne i benen och i fötterna. Skumt. Det har fortsatt härhemma sen by the way.

Vi gick till ett ställe som en av sköterskorna rekommenderade. En italiensk restaurang som serverade mycket god mat. Trevligt. Sen tog vi en promenad i det vackra vädret. Helt underbart väder idag. Strålande sol och säkert en +16. Vi satt på en bänk i solen en stund och pratade och sen gick vi upp till kliniken för "infusion nr 2".


Sen var jag rejält trött och gick raka vägen hem. Softade framför "Bonde söker fru" och nu ska jag käka lite kvällsmat.

Dagens mående
37.8 i feber

Ont under fotsulorna (imorse)
Stel i kroppen

Punkt värk som går i vågor i benen + armarna

Stickningar och brännande känsla i ben och fötter samt händer (nu på kvällen)
Huvudvärk och stel i nacken

Trötthetskänsla på ögonen
Korta sekvenser av yrsel

Svullna fingerleder och domningar i vänster hand som ökat lite till fler fingrar.
Trött men inte så trött som de sista dagarna

Magen ok


Ha en fortsatt fin torsdag

6 dagar kvar
Lisa


Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards