Alla inlägg den 24 november 2009

Av Lisa - 24 november 2009 22:29

Imorgon åker jag heeeeem!!!! Skrattande

Dagen har inneburit 2 besök på kliniken. Fika hos K och T. Trevligt.
Fick alla papper och så som jag ska ha med mig hem. Ny medicin eftersom jag fått Candida i mun och svalg och behöver medicinera bort det.
Gav Helga mitt tysk-svenska lexicon eftersom hon gärna vill lära sig nya svenska ord. Kramade alla hejdå och gick sen hem för att packa.

Husvärdinnan kom upp och besiktade lägenheten (som om jag skulle haft värsta partyt och förstört nåt då eller stulit kanske). Kanske har de haft hyresgäster som  gjort så och hon ursäktade sig för att de måste göra så. Hon bokade taxi til kl 7 imorgon bitti. Vill vara ute i god tid i händelse av bilköer eller oförutsedda händelser. Vem vet hur tyska taxichaufförer kör!!

Duschade och så så jag slipper det imorgon bitti. Packade i princip klart. Käkade lite och pratade med dem därhemma på SKYPE och msn.

Nu är det dags att släcka ner här för sista gången. Nästa gång jag bloggar är jag äntligen HEMMA.

Dagens mående
37.9 i feber

Stel och ont i både rygg, ben och armar idag
Huvudvärk
Candida-svamp i mun och svalg
Ristande känsla i armbågen och ner mot handen i vänster arm efter behandlingen.

Ont under fotsulorna
Stel i nacken och det "knastrar"
Svullna fingerleder och domningar i vänster hands lill-, ring och långfinger

Ingen dag kvar men däremot en natt bara
Imorgon KOMMER JAG HEM!!!!
Kram Lisa

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards