Alla inlägg den 15 november 2009

Av Lisa - 15 november 2009 17:16

Idag hade jag och R (en annan borreliapatient på kliniken) bestämt att vi skulle ses, åka upp till Vildmarksparken och promenera där och sen äta lunch.
Sagt och gjort vi möttes på gågatan och tog buss nr 5 upp till Wildpark där vi strosade i maklig takt (nåt annat är ju inte att tänka på för min del) pratandes och tittandes på djuren. Det sistnämnda mer för att man ändå gick förbi. Jag är ju inte så förtjust i djur som sitter i bur men de flesta hade faktiskt stora hägn så det var ok.
Fotade en del och vill nån se så hittar ni bilderna här (och fler som jag tagit på min tid här i Pforzheim)

Efter vår promenad tog vi bussen tillbaka och gick sen på en restaurang som låg i bottenvåningen på Rauthaus dvs Rådhuset. God mat och mycket trevligt prat.
Sen var vi båda trötta och "tassade" hemmåt till våra resp. lägenheter.

Kroppen har tagit stryk idag och värken i leder och muskler är värre. Som om jag blev förvånad! Men ibland är det värt att få göra nåt annat - nåt roligt även om man vet att det betalar sig i form av värk.

Inatt har jag fått sova bra igen. Skönt. Dock har kroppen varit trött trött idag. Magen är fortfarande inte ok.
Tjoho och imorgon är det måndag igen!!! Flört

Dagens mående

37.9 i feber imorse
Ont under fotsulorna
Mycket ont i ryggen
Brännande känsla i huden uppe vid skulderbladen
Svullna fingerleder och domningar i vänster lillfinger

Värk i leder och muskler i benen/fötterna
Huvudvärk
Risig mage
Ej så yr idag

Nu är det bara 10 dagar kvar
Ha en fin söndag
Lisa

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards