Alla inlägg den 6 november 2009

Av Lisa - 6 november 2009 16:13

Äntligen fredag och dags för myyyyyys!!


Nåja vaknade supertidigt igen fattar inte varför jag måste vakna typ före 5 varje morgon. Man kan ju nästan tro jag är släkt med min Caddie och svägerska ju!!Flört
Försökte somna om och lyckades väl typ 5-10 min innan klockan ringde. Har ni hört den förut!!?

Den vanliga promenixen till kliniken och så 200 mg Doxycyclin rätt in i armen. Yeeeah!!
Promenix hem igen via brödbutiken och mataffären. Sen hade vi tvättstugan. Gjorde missen att parkera oss därnere med böcker, salamimackor och mineralvatten. Dumt. Vi borde naturligtvis låtit maskinerna sköta sig själva och smaskat på våra smörgåsar (som var supergoda) uppe i vår takvåning istället. Men nu vet vi det!

Till lunch blev det Kinamat från Panda Restaurant eller vad den heter. Mycket gott, mycket mat och väldigt billigt. Dit kommer jag gå fler gånger och ta med mat hem.
Nu har vi ätit och tittat på 2 program av "Halv 8 hos mig" med den magnifika speakern Helge Skoog. Han är ju helt oslagbar i sina kommentarer. Skrattande

Nu är Lisa rejält trött och har rejält ont i ledera så nu ska hon gå och vila en stund.

Dagens mående
37.8 i feber
Ont i  hela kroppen
Svullen i fingerlederna

Domningar as usual i vänster finger och hand

Inte så yr idag tack och lov
Men trött tröttare tröttast

Ha en trevlig fredag
Lisa

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards