Alla inlägg den 4 november 2009

Av Lisa - 4 november 2009 15:07

Natten var gräslig. Ömsom frös och ömsom svettades. Vaknade 4.50 och måste gå upp då sen var det nästan omöjligt att somna om. Fick sprängande huvudvärk igår som inte gick över med tablett. Imorse var det dock lite bättre men nu på eftermiddagen är den på väg tillbaka.

Jag har vilat och sovit en stund efter dagens behandling och när jag vaknade hade jag fruktansvärt ont i lederna.

Allt är en reaktion på behandling och alltså = positivt.

Tipset om havregrynen från den gulliga sköterskan igår var jättebra för imorse mådde jag inte illa av Minocyclinet som jag gjort de andra morgnarna. Blir samma visa ikväll men tänker då koka mig en gröt istället för att tugga på torra havregryn. Flört Utan mjölk då förstås eftersom den tabletten inte får tas med laktos.


Idag orkade jag bara med att gå en kort vända. Vi var till stationen och kollade när Jörgen måste åka på söndag. Känns tungt redan men jag försöker slå bort det.

Fick mail från dagis igen att Qvittra gör precis som hemma på morgonen. Dvs hoppar upp till S i sängen och säger till att det är dags att gå upp. Hemma hos oss är det upp i Jörgens säng hon hoppar om han inte hunnit åka till jobbet för då är det till mig hon kommer. Gohjärtat!! Saknar dem så nu!


Dagens mående
38.0 i feber

Mer värk i lederna

Svullen i fingerlederna

Domningarna i vänster finger och hand fortsätter

Huvudvärk

Totalt slut och sååååå trött

Lite orolig i magen (ev reaktion på behandlingen)

Yr

Ont under fotsulorna (mest på morgonen och kvällen)


Nu ska vi äta och sen blir det vila igen för mig

Ha en fin onsdag


Tack till alla som mailar, skriver små uppmuntrande inlägg här och på annat sätt visar att ni bryr er om. Det uppskattas enormt mycket och värmer i hjärtat. Puss på er!

Lisa

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards