Alla inlägg den 1 november 2009

Av Lisa - 1 november 2009 17:10

Jösses det är november redan. Och här sitter jag i Tyskland. Hade jag aldrig trott om nån frågat för några månader sen.


Idag har vi varit på Wallberg och kikat. En utsiktsplats 417.5 m ö h. När vi traskat upp för backen (nu går man inte hela 417.5 m såklart Flört) så var jag totalt slut. Benen darrade och det dunkade i tinningarna. Sista biten gick jag på vilja. Men det var det värt för det var en fantastisk utsikt därifrån. Se själva på denna länk.


Nu har jag uppdaterat lite på rasklubbens sida och nu säger kroppen att det är nog för idag så jag ska vila lite nu.


Dagens mående
37.7 i feber

Värk i många leder idag (är det tabletterna som börjat verka?)

Svullen i fingerlederna

Ont under fotsulorna

Hemskt ont i ryggen

Huvudvärk

Gräsligt slut och trött


Ha en fortsatt fin söndnag

Lisa

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards