Alla inlägg den 10 november 2009

Av Lisa - 10 november 2009 17:18

Idag var det inge roligt att vara Lisa från början. Jag mådde jättedåligt imorse när jag vaknade och hade en hemsk huvudvärk samt mådde rejält illa. Fick ju ny tablett igår så kanske var det den.


Blev dock piggare av att träffa "svenskgänget" på kliniken så trevliga, glada och roliga människor. Sista dagen idag för A så det var lite tråkigt kan jag tycka men men.
Det tog en evinnerlig tid idag. Vet ej varför men hon som var på fm är nog inte lika snabb som hon som är min favvo och som var på em.

Var rätt vimmelkantig när jag gick hem och jag visste ju att jag hade jobb att göra så det skulle inte bli mycket till vila mellan behandlingen idag.
Instruerade maken i hur man gör postförskott och han lyckades på första försöket. Dutti kille!
Efter vi avslutat samtalet gick jag och la mig i 45 min och läste. Slumrade lite t o m.
Sen en promenad till kliniken för dos nr 2.
Samma glada gäng på em förutom A och vi hade mycket trevligt och tiden gick fort.

Gick förbi "mitt ställe" där de säljer kött och sånt men även 2 dagens rätt. Blev pasta med grönsaker idag och så gick jag förbi affären hemma och kompletterade lite med sånt som var slut. Lyxade till det och köpte fullkornsskorpor också. Flört

Nu har jag ätit och tittat på "Halv åtta hos mig". Ska nog prata lite med maken på SKYPE nu för jag ser att han är hemma redan


Dagens mående
37.8 i feber

Gräslig huvudvärk
Illamående
Svullen i fingerlederna
Stel och ont i övriga leder
Haft lite orolig mage idag
Ont under fotsulorna
Jättetrött


Ha en fin kväll
Lisa

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards