Alla inlägg den 8 november 2009

Av Lisa - 8 november 2009 16:00

Idag har jag sorg!! Var med min man Jörgen och vinkade av honom vid tåget. Rynkar på näsan Hans besök i Pforzheim är nu över och han måste återgå till vardagen med jobb och lämna/hämta hundar på dagis.
Jag då... jo jag blir ju kvar 2½ till för att fortsätta min påbörjade behandling. Läkaren vill inte att jag åker hem förrän han ser att jag tål all IV och medicin.
Jag bestämde också igår/imorse att jag nog ska försöka lära mig hur jag själv sätter nålen och fixar IVn. Blir enklast och smidigast så. Har nu 2½ på mig att lära mig och det blir nog nervöst att försöka sticka sig själv första gången. Men kan knarkarna så kan jag! Flört

Dagens mående
37.9 i feber

Svullen i fingerlederna och domningar vänster lillfinger och hand

Ont under fotsulorna

Huvudvärk

Orolig mage
Trött och ledsen
Ryggen känns bättre


Nu ska jag vila lite
Ha en fin söndag
Lisa

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards