Alla inlägg den 18 november 2009

Av Lisa - 18 november 2009 17:24

Sov otroligt dåligt inatt. Började må illa igår kväll och hade en konstig diffus smärta i kroppen. En oroskänsla på nåt sätt. Vaknade kl 01.00 och sen kl 05.00 och emellan där låg jag och vände och vred på mig. Trots avsaknad av sömn har jag inte varit lika trött idag som igår konstigt nog.

Idag har alla symptom var lite lättare. En krypkänsla i benen har varit det mest markanta. Dock fick jag idag likadana sådana där "fantom" smärtor i vänster arm som jag fick förra veckan en dag. Inte lika länge och lika hårt denna gång men en rejäl körare från armbågen och ned mot handen.

Har däremot väldigt svårt med koncentrationen just nu. Glömmer från ena sekunden till en andra och är ibland inte "med i matchen" känns det som. Wired känsla.

Dagens mående

38.0 i feber

Ont under fotsulorna
Ont i ryggen
Svullna fingerleder och domningar i vänster lillfinger samt ringfinger
Huvudvärk
Stel och ont i lederna och musklerna

Krypningar i benen

Trött men inte lika som igår


Få se hur jag ska få kvällen att gå...

Ha en fortsatt trevlig "lill-lördag"
7 dagar kvar
Lisa

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards