Alla inlägg den 16 november 2009

Av Lisa - 16 november 2009 17:52

Idag har jag varit hysteriskt trött. Sov flera timmar mitt på dan och skulle kunna gå och lägga mig nu kl 18 men risken är väl då att jag vaknar i svinottan.
Promenaderna har varit jobbiga fram och åter till kliniken och eftermiddagsturen när jag dessutom måste handla lite var inte rolig. Svetten dröp om mig när jag kom hem och nu har jag en rejäl huvudvärk på G.


Har inte så mycket er att skriva om idag. Är för trött helt enkelt.


Dagens mående
37.8 i feber

Ont under fotsulorna
Värk i lederna (främst fotlederna) och musklerna i hela benen
Ryggont
Stel i lederna

Svullen i fingrarna

Domningskänsla i vänster lill och ringfinger samt den sidan handen
Huvudvärk
Nackont på höger sida om halsen och uppåt
Krypningar då och då i benen

Hysteriskt trött och slut


Ha en fortsatt fin kväll
9 dagar kvar
Lisa


Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards