Alla inlägg den 3 november 2009

Av Lisa - 3 november 2009 12:16

Har sovit oerhört dåligt inatt. Varit upp på toa, vridit och vänt mig och haft lite hjärtklappning.

Vaknade sen lätt illamående och med högre feber igen.

Strrax efter 8 var vi på kliniken och idag var det en ny men supertrevlig sköterska som tog hand om mig. Jag fick dubbel Doxycyclindos idag. Fick också med oss recept på Doxycyclin, kanyler, slangar och sånt som behövs som vi gick med till apoteket i samma hus. De skickar sen upp allt till kliniken. Smidigt men inte särskilt billigt. Men vem hade väntat sig det.... Flört

Träffade den unga tjejen i väntrummet när jag var klar. Vi bytte mobilnummer och imorgon ska jag ta med en lapp med min mailadress så vi kan hålla kontakten. Hon och hennes mamma var jätterara.

Såg de andra svenskarna också som vi träffade på igår.


På vägen hem var jag rejält darrig på benen och yr. Tur jag hade Jörgen att hålla mig i. När vi kom hem stöp jag i säng och både slumrade och sov i ett para timmar.
Nu känner jag mig fortfarande trött men ändå piggare. Vi ska äta lite soppa och sen vill jag gå ut en liten stund så jag får lite luft.


Dagens mående
38.1 i feber

Illamående

Yr
Stel och ont i lederna

Svullen i fingerlederna samt domningar i vänster lillfinger och en bit upp efter armen

Huvudvärk

Ont under fotsulorna


Ha en fin tisdag

Lisa

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards