Alla inlägg den 21 november 2009

Av Lisa - 21 november 2009 20:11

Idag var det inge vidare att vara jag igen! Höjde ju dosen av Minocyclin igår på läkarens inrådan. Fick en sprängande huvudvärk som jag inte blir av med.

Fick t o m smärtstillande direkt i blodet för det idag men icke. Det dunkar på som riktiga djungeltrummor. Rynkar på näsan Så idag sa Dr Klemann att jag ska gå tillbaka till 1 tabl/dag igen.

Nya svenskar anlände idag och de jag pratade med verkade jättetrevliga. Hoppas verkligen de alla får bättring i sina symptom. God vård och omtanke vet jag ju att de får här.

Fast jag längtar hem enormt mycket så kommer jag sakna Wolfgang och hans underbara sköterskor. Här blir man tagen på allvar och här får man omtanke och vård av hög klass. Därhemma möts jag förmodligen med nonchalans, arrogans och misstro igen. Suck!!!

Imorgon har jag tvättdag och så ska jag korrekturläsa gosbladet innan jag skickar det vidare för tryckning. Tur jag har sysselsättning på veckans tråkigaste dag.

Dagens mående
38.1 i feber

Sprängande huvudvärk

Ont under fotsulorna

Svullen i fingerlederna och domningar i vänster lillfinger och ringfinger
Ont i ryggen
Stel och trött i kroppen
Ont i ankellederna
Inte lika mycket brännande och stickande idag
Röda "utslag" efter behandlingen (igår och idag)

Ha en fin lördag

4 dagar kvar (om man räknar hemresedagen onsdag)
Lisaa

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards