Alla inlägg den 21 december 2009

Av Lisa - 21 december 2009 21:27

.... men idag mest fokus på skallebank.
Fick i.v på förmiddagen och redan då hade jag rejält ont i skallen. Det blev inte bättre ju längre dagen gick.
Jag var ju utbjuden av gamla jobbet på middag på kvällen så jag försökte med alla medel bota den envisa huvudvärken. Vilade och sov en stund på eftermiddagen och det lättade något. Men under kvällens gång har det bara blivit värre och värre. Just nu har jag så ont att jag knappt orkar sitta här.


Försökte inte visa något på den trevliga middagen med mina alltid lika trevliga gamla jobbarkompisar. Men det var direkt jobbigt på slutet och min ljudkänslighet gör ju inte saken bättre. Jag glädjs alltid åt när andra skrattar och har roligt. Men ikväll gjordet det ONT. Det här med ljudkänsligheten är smärtsamt vanliga dagar men extra jobbigt när man har ont i huvudet.


Maten var supergod och sällskapet jättetrevligt så även om jag vet att jag nu blir liggande imorgon så var det värt det. Jag bara måste få komma ut ibland och vara "som vanligt". Annars orkar jag inte det här mentalt känner jag. Jag måste få lite "näring" då och då.


Dagens mående
37.9 i feber
Gräslig huvudvärk
Ont i ryggen men något bättre än igår
Ont i höger arm ovan armbågen
Stel och "knastrig" i nacken
Stel i kroppen
Ont under fotsulorna
Svullen i fingerlederna igen. Det har ju varit rätt ok ett tag
Gräsligt trött


Nu ska jag nog gå och lägga mig tror jag och försöka sova bort det onda.


Ha en fortsatt fin måndagkväll.
Kram Lisa

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards