Alla inlägg den 4 december 2009

Av Lisa - 4 december 2009 17:50

Ikväll är det jag och hundarna, Avocado med Skagenröra och kika på Idol som gäller för mig. Maken är på den årliga firmafesten på jobbet men tog bilen för första gången på de 19 år vi camperat ihop.   

Kom precis in från en kort prommis med hundarna. Det var på darriga ben.
Dock är kroppen rätt snäll med mig idag. Inte så farligt ont men rätt stel. Har däremot väldigt ont i höger arm upp mot axeln. Vet inte vad det kan vara? Om det är borrelian eller nåt annat.

Febern har varit rätt ok idag också. Nere på 37.7 som lägst.
Däremot har jag haft huvudvärk hela dagen och känt mig trött och sliten.

Nu ska jag hänga tvätt och sen parkera i soffan framför TVn resten av kvällen.

Dagens mående
37.7
Ont under fotsulorna
Ont i ryggen
Ont i höger arm upp mot axeln och ned mot armbågen
Darrig i benen
Domningar i vänster hands yttre fingrar
Yrslig

Ha en fin fredagkväll
Lisa

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards