Alla inlägg den 14 december 2009

Av Lisa - 14 december 2009 11:11

Saknat inlägg här?

Det har varit lite bloggtorka några dagar men men nu ska jag summera hur det varit under tiden.

Tors-Fred
Då var jag riktigt skaplig. Ingen värk i lederna och febern nere på ganska ok siffror. Dock steg den på fredagen upp till 37.8 igen men kanske var det bara tillfälligt.
Lite domningar och ont i höger fots tår. Mest stortån. Och där har jag fått en knöl vid en böjled. Blir det värre får jag väl söka för den. Suck!

Ryggen har spökat hela tiden men ingen yrsel och ingen värk. Dock har jag varit stel. Lite piggare har jag känt mig också de här dagarna.

Lörd
Skaplig på morgonen men efter en hel dag på utställning (jodå jag visste det skulle bli så) så var jag totalt slut. Värken kom som ett brev på posten och ryggen var hemsk. Domningarna i tårna på höger fot ännu värre och jag har även fått mer ont vid djupandning och i höger arm ovan armbågen.

Sönd
Lite bättre kändes det på morgonen men jag var oerhört trött, gräslig huvudvärk och ryggen är hemsk. Domningarna ännu lite värre och även det onda i höger arm. Gräsligt trött idag.

**************************
Idag är jag gräsligt trött. Orkar ingenting. Jag hade tänkt åka med hundarna till dagis och sen försöka orka köpa de julklappar jag har kvar. Men kroppen säger ifrån. Jag orkade inte ens åka in till dagis med hundarna. Orkar inte köra bil, orkar inte med folk och orkar definitivt inte med ljud idag. Tyst tyst ska det vara!
Just den här ljudkänsligheten som jag fått på slutet är lite jobbig då den både skär i öronen och gör mig fruktansvärt trött.
Febern är nere under 37.5 idag! Jippie!!!

Men ska jag summera sista veckan så får jag nog trots det här bakslaget från lördagen säga att jag faktiskt mår bättre. Törs dock inte ropa hej ännu för så har det varit förut och sen har det kommit ett skov så jag fått känna på att jag lever minsann. Men skönt är det att känna sig lite piggare och må lite bättre.

Jag är av med Candidan i stort sett nu och ska dra igång IV till helgen tänkte jag. Måste bara inhandla det sista till det samt prata med mina "sjuksyrror" och se vem som det passar bäst för i helgen.

Nu ska jag vila mig i form resten av dagen
Ha en fin dag
Lisa

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards