Alla inlägg den 2 december 2009

Av Lisa - 2 december 2009 22:19

Ja precis som en sån har jag känt mig idag. Jag var så trött imorse att jag inte orkade åka in med hundarna till dagis. Kämpade mig runt på morgonpromenaden, åt frukost och satt en kort stund vid datorn. Sen var det som om proppen gick ur. Kämpade ett tag till så hundarna skulle få vara ute en stund på tomten innan jag nattade mig själv en stund.
En stund blev till 3 timmar!!!
Har inte haft någon kraft eller ork alls idag. Känt mig darrig och knäsvag, jättemycket mer yrsel än jag haft på ett tag och sååååå trött.

Nu är det dags igen att nanna kudde. Imorgon ska jag till VC 2 ggr så det gäller att försöka hitta energi till det. På förmiddagen ska jag på återbesök till Öronmottagningen och på eftermiddagen är det så dags för läkarbesöket. Jag bävar lite för det sista. Det som sker det sker ju men jag hoppas han har empati nog att förstå att min kropp är slut så slut att den behöver vila samt att om jag ska göra den här behandlingen så kan jag inte jobba. Så enkelt är det. Och göra den SKA jag ju.

Dagens mående
37.8 i feber
Darrig i kroppen (liksom knäsvag)
Många yrsel"anfall" idag
Huvudvärk
Oerhört stel i kroppen

Ont under fotsulorna
Domningar i vänster hands yttre fingrar
Inte så svullen idag i fingerlederna
Ont i ryggen och punktsmärta som flyttat sig i benen.
Trött trött trött

Vill än en gång tacka alla som stöttar mig med söta kort, mail, per telefon och med inlägg på mina hemsidor. Det är skönt att veta att jag har så många därute som bryr sig om. Kram på er!

Natti natti
Lisa

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards