Alla inlägg den 7 december 2009

Av Lisa - 7 december 2009 22:43

Sov länge och var inte särskilt utvilad när jag vaknade heller. Ryggen är gräslig nu och speciellt mycket på morgonen.
Har inte gjort många knop härhemma mer än tvättat 2 maskiner.
Gick en vända med hundarna och sen käkade jag lite innan det var dags att hämta hundmaten vid frysbilen.
När jag sen skulle gå sista vändan tröt orken efter halva rundan och jag fick gå hem. Totalt slut och yr i bollen. Det känns rätt frustrerande att jag inte har mer ork än så. Men det är bara att gilla läget och försöka ta det i min takt. Dvs i ultrarapid (känns det som).

Har tittat på TV och surfat lite och nu ska jag slå igen mina blå.

Imorgon blir det bara vila som gäller.

Dagens mående
Febern har varit mellan 37.6-37.9 under dagen
Värk i benen, mest det vänstra
Värk i armarna mest den vänstra
Domningar i vänster hands yttre fingrar
Huvudvärk
Trött och slut samt darrig i kroppen
Svullen i fingerlederna
Ont i knäna
Candidan är bättre

Godnatt på er därute
Lisa

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards