Alla inlägg den 6 december 2009

Av Lisa - 6 december 2009 23:49

En lugn helg i goda vänners lag har det varit.

Gårdagen bjöd på mycket trevligt sällskap, god mat och dryck och en Lisa som mådde bättre än på länge.
Inte alla symptom var borta men väl febern kan man säga.
Den var uppe i 37.5 som högst och det är nästan rekord på flera månader.
Dock var jag slut i kroppen igår bara av att vara igång lite på förmiddagen. Fick ta en paus och vila till skidskyttet.
Blir lite less när jag inte ens ska kunna orka dammsuga hela huset.

På kvällen kom våra gäster och snälla som de är hade de tagit med mat och allt för att jag skulle slippa hålla på. Omtänksamt. Och vilken god mat sen. Njöt av både den och deras trevliga sällskap. Alltid lika roligt att träffa dem. Love you C och L!!   

När de åkt försökte jag och Jörgen oss på att titta på ett inspelat Stockholm - Arlanda men vi kom på varandra med att nicka till i soffan   

Idag har vi inte gjort många knop. Tittat på skidskytte och så har jag sovit middag. Idag fick jag sota för gårdagen kan man säga. Med krig i benen igen och febern uppe på 37.8 F-n!!!

Dock har jag varit bättre fredag - lördag än på länge så man får vara glad åt det lilla. Kanske kan det tillslut bli fler dagar som är bättre än sämre.

Dagens mående
37.4 i feber på morgonen och 37.8 längre fram på dagen.
Krig i benen
Gräsligt ont i ryggen imorse som lättade något längre fram på dagen.
Stel och darrig i benen
Huvudvärk
Trött och slut

Natti natti
Lisa

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards