Alla inlägg den 9 december 2009

Av Lisa - 9 december 2009 22:40

När det blev som det blev nu med nedläggningen och så så får jag försöka vara den starka nu. Uppmuntra och pusha min man. Tror jag klarar jobbet rätt ok.
Jag har ju fått mina törnar i livet och har för varje gång känt att det finns en mening med allt som sker. Visst är det svårt att förstå vissa saker som händer och just nu är det nog svårt för de som drabbats att förstå att där är nån mening. Men för min mans del tror jag det är en början på nåt nytt.
Han har i många år sagt att han vill göra något annat. Efter så många år på Ericsson (25 tror jag det är) så är det nog dags också.

För mig har det blivit lite "semester" från måendet på nåt sätt och det känns lite skönt faktiskt.
Visst har jag symptomen hängandes i hasorna men faktum är att jag mått lite bättre idag och igår konstigt nog. Febern är som den är men orken har varit bättre på nåt sätt ändå även fast jag varit trött. Konstigt!!

Dagens mående

37.7/37.9 i feber (fm/em)
Domningar i vänster hands yttre fingrar

Jätteont i ryggen

Ont under fotsulorna

Ont under revbenen på höger sida vid djupandning (men inte lika hemskt som det var förra gången)
Huvudvärk

Nu kommer min "gube" snart hem så jag ska bänka mig i soffan med honom och kika på ett inspelat "Bonde söker fru". Lagom avkoppling från verkligheten.

Ha det gott därute

Kram Lisa

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards