Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Lisa - 30 oktober 2009 16:24

Vi sov länge imorse och gick inte upp förrän 9.00 tiden. Tog det lugnt och åt frukost medans vi tittade på lite TV. Vi har upptäckt att TV4play fungerar bäst på dagarna så vi såg klart på Bonde söker fru och några fler program.

Efter det blev det en tur på stan. Vi promenerade längs med floden Enz och fotade lite höstbilder.

Handlade det vi glömt igår och gick på ett kafé och käkade lunch. Ingen höjdare kan jag säga!!

Jag var rejält trött sen och hade ont under fotsulorna så det var bara att bege sig hem.


Vår nyfunne vän ringde och berättade att han var klar hos Dr Klemann. Besöket tog ca 4 timmar!!!! Förvånad Undrar hur lång tid vårt besök imorgon då kommer ta?


På söndag ska vi besöka berget Wallberg som är en minnesplats efter andra världskriget. Man har samlat all bråte från stan som blev efter amerikanska bombningarna under andra världskriget. Då fick ca 60000 personer sätta livet till dvs i princip hela stan. Bäst att passa på att göra såna utflykter nu innan behandlingen börjar för då kommer jag definitivt inte orka.


Måendet idag
37.6 i feber (tjoho va lågt)

Svullen i fingerlederna

Domningar i vänster lillfinger

Gräsligt ont under fotsulorna

Stel och ont i lederna (i benen)

Huvudvärk

Trött (as usual)


Nu ska jag gå och vila en stund och läsa lite.
Ha en fin fredag

Lisa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards