Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Lisa - 14 oktober 2009 14:04

37.9 i feber imorse.
Värk hela natten som gjorde mig i stort sett sömnlös.
Svullen i lederna (främst fingrarna)

Domningar i vänster hands lillfinger.
Huvudvärk.
Mer yrsel igen.

Trött och slut.

Ja det var dagens (och gårdagens) mående.
När jag kommer hem från jobbet orkar jag absolut ingenting. Med betoning på ingenting.
Jag slocknar i soffan på 2 röda. Ska livet vara så?

Imorse tog jag beslutet att vara hemma och vila. Det visade sig vara rätt beslut då jag både hade högre feber, mer huvudvärk och värk i lederna. Sov till 11.37 som i sig är en katastrof för mig. Jag brukar klara mig på 6-7 timmars sömn jag. Men kroppen behövde det väl antar jag.

Det bär mig emot att kontakta HC efter sista besöket där så jag avvaktar någon dag. Avgör om en stund ifall jag fortsätter vara hemma från jobbet. Som det känns nu så blir det så. Men som sagt jag ska avvakta 1 timme får vi se.

Nu ska jag gå en vända med hundarna. Blir en kort en då jag förmodar att kroppen inte tillåter mer.
Sen blir det vila framför TVn som gäller. Vad gjorde jag utan den?

Ha en fin onsdag därute
Lisa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards