Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Lisa - 18 oktober 2009 13:26

Dagens mående
37.9 i feber

Svullna fingrar
Mer värk i benen och armarna/fingrarna
Ännu mer yr (även när jag ligger ner)

Mer stel

Dödens trött och orkar ingenting.


Japp så ser dagens mående ut nu kl 13.27
Har fixat lite pälsvård, kloklippning och öronvård på hundarna. Suttit ca ½ vid datorn och nu säger kroppen att det räcker för en stund. Dvs jag måste gå och lägga mig.


Mailade till Dr Klemann och berättade att jag kommer stanna 3½ vecka (blir 4 totalt) för behandlingen och hur mina symptom kommit tillbaka i nytt skov bara 3½ vecka efter avslutad Doxyfermkur.
Ska vara hemma de 7 dagar jag får men eftersom jag blir sämre för var dag så antar jag att det blir sjukskrivning längre igen. Att jobba 8 timmar bland barn känns helt uteslutet just nu. När jag inte ens har ork för det lilla jag gjort idag hittills hur ska jag då kunna ta hand om och undervisa barn en hel dag? Trist men sant!


Idag har jag ännu inte läst nån mer info om borrelia. Tror jag måste ta en dags paus från det. Det blir för mycket ibland och jag kan nästan kräkas på det. Men samtidigt vet jag ju att jag behöver lära mig mer. Men det får bli en annan dag.


Nu till TVsoffan och hoppas på att det går nån bra repris jag kan se på. Annars får det bli min senaste bok av Camilla Läckberg - Fyrvaktaren.


Ha en fin söndag
Lisa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards