Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Lisa - 25 oktober 2009 17:00

Dagens mående
38.0 i feber

Gräslig värk i främst rygg, anklar, knän, armbågar, handleder och fingrar.
Inte så mycket yrsel idag heller. Skönt!
Domningar i både vänster lillfinger och höger arm från armbåge och nedåt.

Fruktansvärt trött


Som ett brev på posten kom besvären i ökad mängd efter gårdagens "aktivitet". Visste det men trodde inte det skulle bli sååå mycket.

Men så går det när man vill ha en rolig dag. Dvs jag får välja.... rolig dag=mer ont. Tråkig dag=vanligt ont. Kul att ha det att välja på... not!!


Fortsatta förberedelser inför resan. Vad ska man ha med sig i de 2 tillåtna väskorna ā 10 och 15 kg. Vad lägga fokus på? Kläder eller sånt jag kan roa mig med? Väljer nog det sista och hoppas att tvätta är nåt jag kommer orka med. Flört


Satte på mig mina handledsvärmare på kvällen. Hjälpte lite iallfall. Eller så inbillar jag mig. Men värme ska ju vara bra för borreliavärken har jag läst mig till.


Lisa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards