Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Lisa - 9 oktober 2009 17:56

Dagens mående:
37.8 i feber imorse
Svullen i fingrarna

Värk och stel som vanligt i lederna hade lite kämpigt med att gå och röra mig idag.
Tröttare än tröttast redan tidigt på dagen.

Kunde inte delta som jag ville i 1:a t ex. Det gör lite ont i hjärtat när det blir så. Jag har verkligen förstått hur handikappade kan känna sig även om mitt är petitesser jämfört med verkligt rörelsehindrade. Men jag förstår känslan när man vill men inte kan.

M a o har jag varit ytterligare lite sämre idag


Har också varit mer yr idag så tyvärr blev det inte långvarigt med yrselfriheten.
Börjar nästan se fram emot Tysklandsresan. Det kan som inte bli sämre av behandlingen. Jo till en början kanske men inte sämre för att jag försöker.

Nu är även resan bokad. Skönt. Såg på borreliaforumet att det fanns fullständig beskrivning hur man tar sig till Pforzheim från flygplatsen. Vi tar nog snålvarianten när vi åker ner tror jag då vi är båda två. När jag ska hem själv sen så får det nog bli taxi hela vägen tbx till flygplatsen. Såvida jag inte är superpigg och orkar åka den lååånga vägen.

Ha det gott i helgen allihopa
Lisa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards