Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Lisa - 26 oktober 2009 08:41

Dagens mående
37.7 i feber nu kl 8.43 .... tjoho den har gått ned sen igår!

Ryggen är hemsk idag och jag har haft stora problem att sova inatt.
Lederna som värkte igår är likadana idag.... dvs hemska.
Huvudvärk och allmänt trött och slut förstås, som vanligt.
Lite mer yr idag.
Har massor att göra så jag får lägga upp det bra under dagen så jag orkar.


Det känns ju såklart pirrigt och nervöst nu såhär nära inpå. Samtidigt har jag så ont att det känns såååå skönt att få komma ner och kanske få en liten bättring inom snar framtid. Hoppas kan man ju alltid. Det är iallafall ett steg mot bättring även om det kommer ta tid.

Har kollat lite mer på staden Pforzheim och även kollat om där finns nåt koncentrationsläger/arbetsläger i närheten man kan besöka. Vore ju rätt intressant när man ändå är i Tyskland. Får undersöka vidare. Har nån nåt tips så är de välkomna.

Nu ska jag släpa mig ut med hundarna innan jag lägger i en sista maskin tvätt och börjar med strykningen.
Ha en fin dag
Lisa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards