Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Lisa - 6 oktober 2009 22:25

Dagens mående
Imorse vaknade jag med mer värk. Även i armarna idag och jag är svullen i fingrarna på morgonen (dock bättre senare på kvällen)
Febern ligger på 37.6 dvs ett snäpp lägre än igår.
Huvudvärk hela dagen och en konstig känsla i huvudet. Inte yrsel men konstigt känns det.
Stelare i lederna/benen och jag har svårare att gå. Utåt sett syns säkert ingenting men benen känns så tunga så tunga. Som om de är fyllda med sandsäckar som jag måste släpa fram om ni förstår vad jag menar.


Har läst några nya "Min berättelse" på borreliasidan idag och när jag läser så nickar jag igenkännande. Både åt de symptom som de beskriver och åt det bemötandet som de alla får/har fått från svenska läkare. Det är sorgligt.


Idag har Jörgen varit till företagsläkaren. Han fick ju en fästing i somras som han tog bort och efter det har han börjat få samma symtpom som mig. Dvs det började i ryggen, är nu värk i benen/lederna. Han fick en kur Doxyferm på direkten då läkaren misstänkte direkt att det är borrelia. Konstigt nog gjordes inget borreliatest!! Förvånad


Ska vi bli 2 som blir sjuka i sjukdomen som "inte finns"? Förhoppningsvis slipper Jörgen mitt elände eftersom han upptäckte det så snabbt.


Inget svar från Dr Klemann ännu. Oroar mig lite. Men han har väl fullt upp med patienter och så. När man väntar så känns ju väntan evighetslång fast det kanske handlar om bara dagar.


Ja det var dagens "muntra" rapport.
Hej hopp än kan jag stå opp! Flört

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards