Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Lisa - 5 oktober 2009 19:51

Dagens mående
Ja det var ju tänkt som en dagbok över mitt mående det här så jag kör igång med det på direkten.
Bakgrundsinfo om min sjukdomsbild kommer lite senare då jag fått ta del av mina journaler och kan se hur långt bak i tiden det handlar om med mina symptom. Fick dock (efter 2½ år) diagnosen neuroborrelios förra hösten och har behandlats med Kåvepenin + 4 kurer Doxyferm sen dess. Ingen bättring utan för varje skov blir jag sämre.

Vaknade med 37.7 i feber idag. Ingen yrsel. Skönt!!
Dock värk i lederna och främst från knät och nedåt. Är ovanligt stel idag och får verkligen "jobba" för att bara gå vanligt. Det kanske inte syns på mig när jag går men det känns det kan jag lova.
Ryggen värker också som vanligt. Lite värre än igår.
Är fruktansvärt slut och har ingen som helst ork över för nåt annat än jobba, äta och sova just nu.


Var till HC idag med den urinsamling min läkare ville jag skulle lämna. Ett till blodprov togs. Väntar svar på övriga prover och på en remiss till infektion.


Fortsättning följer

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards