Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Lisa - 9 januari 2010 22:05

Idag och igår var det i.v fritt. Dock knapras det ju oral medicin så kroppen får sitt ändå. Men det är skönt att slippa slangen lär jag säga.

Både igår och idag har jag haft starka reaktioner i benen. Det är en mycket konstig känsla och både värk och nåt annat som jag inte kan beskriva. Men "somethings going on in there".
Igår mådde jag illa också men idag har det varit bättre. Tjoho.
Däremot är jag mer trött idag än igår. Ja så summan av alltings jävlighet är densamma så att säga   
Men det som inte dödar det härdar ju så då får jag väl vara nöjd då.

Kylan den fortsätter och den påverkar mig nog extra mycket nu trots att jag har turen att få vara inne och husse går promenaderna. Jag är så j-la kall i skinnet på benen och främst i fötterna. Helt sjukt att inte ens tjocka strumpor, benvärmare som dragits ner över fötterna + skinntofflor med ullfoder i hjälper. Jag är iskall!! Inte likt mig som brukar vara en kamin normalt. Men självklart måste det bero på att jag får all medicin. Eller?

Nacken och huvudvärken är lite bättre idag. Febern som igår var 37.8 är nere på 37.7 Tjoho igen!!!

Punktvärken i fingrarna är gräslig då den kommer. Gör infernaliskt ont. Idag har den dessutom delat med sig till benen och tårna. Jisses!!
Tummen upp säger nog Klemann om man frågar honom. Väntar f.ö svar från honom om det är tummen upp för en Picc-line också. För isåfall ska jag verkligen försöka få en sån insatt. Extra praktiskt nu när Jörgen börjar jobba igen och det blir svårare att få till tiderna med mina "syrror".

Nu ska mannen i mitt liv och jag softa med lite ostkrokar framför en film. Måste få synda liiite. Har ju börjat utesluta socker så mycket som möjligt så nåt lördagsgodis blir det INTE. Duktig jag känner mig!

Ha en fortsatt fin lördagkväll
Kram Lisa

Presentation

Omröstning

Påverkar snö och kyla dig fysiskt eller psykiskt?
 Ja jag får ont i någon del av kroppen
 Ja men bara att jag blir irriterad på eländet!
 Nej jag älskar snö och kyla!
 Nej men jag önskar det vore vår istället!
 Vinter? Är det vinter nu? Själv ligger jag i idé!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Borrelialänkar

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards